Однією з останніх новинок бренду Intboard, який ось уже понад десять років виробляє, встановлює й обслуговує сенсорне інтерактивне обладнання і сьогодні визнаний одним із найвпізнаваніших і найповажніших гравців на ринку ІТ-технологій України, є серія інтерактивних кас INTBOARD SERVE. Вона стала якщо не «революцією» у своїй галузі, то принаймні знаковою віхою, що знаменує новий етап взаємовідносин торговельного бізнесу з покупцями.

Intboard інтерактивна каса SERVE – що можна від неї очікувати?

Фахівці виділяють п'ять головних можливостей функціоналу, які можна реалізувати за допомогою цього обладнання:

  • Персоналізований маркетинг прямо на касі

Уявіть, що ваші інтерактивні каси самообслуговування зможуть автоматично аналізувати придбані клієнтом продукти і пропонувати йому персоналізовані знижки або додаткові товари. Фактично ви отримуєте власного «маркетолога», що працює в режимі 24/7!

  • Інтеграція із соціальними мережами

Ваша інтерактивна каса може стати справжнім хабом для взаємодії з клієнтами. Користувачі зможуть, наприклад, ділитися своїми чеками в соцмережах, брати участь у конкурсах і отримувати ексклюзивні пропозиції.

  • Прогнозування попиту

Інтерактивні каси INTBOARD можуть «передбачити», які товари матимуть найбільший попит найближчим часом. Це дозволить вам завжди мати необхідну продукцію в необхідному обсязі і уникнути дефіциту.

  • Аналіз поведінки покупців

Ви коли-небудь замислювалися, як дізнатися, що саме спонукає ваших клієнтів купувати товари? За допомогою інтерактивних кас INTBOARD ви зможете відстежувати їхні дії та приймати рішення на основі отриманих даних.

  • Інтеграція з IoT-пристроями

Каса з інтерактивним сенсорним екраном може стати частиною розумної екосистеми магазину. Наприклад, обладнання може автоматично відчиняти двері, коли ви наближаєтеся з товаром.

Для чого вам варто інтерактивну касу купити

Сьогодні в роздрібній торгівлі спостерігається явна тенденція до збільшення кількості варіантів оформлення замовлень і до гнучкості обслуговування.

Роздрібні торговці шукають оптимальну комбінацію таких компонентів, як:

  • звичайні каси;
  • системи самообслуговування;
  • каси самообслуговування.

Це дає змогу краще відповідати плануванню та концепції індивідуального магазину. Водночас серед покупців зростає попит на варіанти самообслуговування, і каси з інтерактивними екранами для цього підходять якнайкраще.

Рішення для самообслуговування особливо добре працюють для роздрібних продавців з великим обсягом транзакцій і середніми розмірами кошиків. Це означає значну економію витрат на робочу силу, оскільки один співробітник може обслуговувати до восьми систем.

Це рішення також підвищує зручність використання касового апарату, оскільки в будь-який момент часу для покупців може бути доступно більше кас самообслуговування. Це особливо важливо в години пік, коли покупці можуть піти, не купивши товари, якщо черги на звичайній касі з продавцем-касиром занадто довгі.

Переваги автоматизації в роздрібній торгівлі

Сьогодні автоматизація процесів роздрібної торгівлі – від контролю запасів до обслуговування клієнтів – стає дедалі важливішою частиною галузі. Згідно з останніми дослідженнями ринку, майже половина роздрібних операцій може і повинна бути автоматизована.

Інтеграція таких технологій дає змогу оптимізувати важливі бізнес-процеси, знизити витрати компанії, підвищити якість обслуговування клієнтів і отримати значну конкурентну перевагу. 

До того ж переваги автоматизації роздрібної торгівлі можна розглядати з різних точок зору:

  • Підвищена операційна ефективність

Процеси, які колись вимагали великої кількості ручної роботи, тепер можуть виконуватися швидше і точніше за допомогою технологій. Порівняно з людиною, спеціалізоване програмне забезпечення може розраховувати більше даних за одиницю часу, а чат-бот може спілкуватися з більшою кількістю клієнтів.

  • Зниження витрат

Автоматизація позбавляє від необхідності вручну виконувати рутинні процеси, які раніше вимагали від співробітників багато часу і грошей. Технології допомагають уникнути втрат за рахунок підвищення оптимізації багатьох процесів і мінімізації супутніх їм помилок. Наприклад, оптимізація складських операцій і керування ланцюжками поставок може знизити потребу в непотрібних складських площах або транспортних витратах.

  • Поліпшення обслуговування клієнтів

Технології не вичерпають себе і можуть працювати цілодобово, дозволяючи ритейлерам обслуговувати покупців у будь-який час. Завдяки послугам штучного інтелекту клієнти отримують більш персоналізовані та швидкі послуги. Наприклад, чат-бот може рекомендувати продукти або пропозиції, які найкраще відповідають інтересам клієнта. Системи автоматизації також можуть прискорити процес купівлі, наприклад, за допомогою кас самообслуговування.

  • Ухвалення рішень на основі даних

Алгоритми штучного інтелекту можуть обробляти великі обсяги даних і виявляти в них закономірності набагато ефективніше, ніж люди або навіть прості ERP-системи. Спеціалізоване програмне забезпечення для автоматизації роздрібної торгівлі, наприклад, для керування запасами або поличним простором, аналізує дані і на їхній основі вчасно сигналізує про проблеми, які працівник може помітити лише пізніше або не помітити взагалі.

  • Розвиток бізнесу

Автоматизація – це незавершена інвестиція, адже навіть за значних початкових витрат сучасні рішення з автоматизації роздрібної торгівлі згодом окуповуються і у подальшому приносять тільки зростання прибутку завдяки зниженню витрат і збільшенню продажів (прибуток можна інвестувати в розвиток бізнесу).

Якщо мережу планується розширювати, в якийсь момент це стане неможливо без автоматизації процесів. Отже, що раніше ви почнете шлях автоматизації, то простішим буде процес розширення в майбутньому.