Незважаючи на те, що онлайн-шопінг сьогодні дуже популярний, звичайні магазини роздрібної торгівлі нікуди не поділися. Згідно з дослідженнями, більшість людей, як і раніше, вважають за краще купувати товари особисто у фізичних торгових точках, витрачаючи на них понад 51% свого бюджету. Тож майбутнє у роздрібної торгівлі є. Але зі зміною звичок і очікувань покупців підприємцям заради просування свого бізнесу доводиться мислити нестандартно і створювати більш інтерактивний і захоплюючий досвід роботи в магазині.
Успішно впоратися з пошуком нових ідей, спрямованих на те, щоб вразити і приємно здивувати покупців, допоможе сучасне інтерактивне обладнання Intboard. Фірма випускає різноманітну сенсорну техніку під різні завдання. Для використання в роздрібних магазинах найкращим чином підходять кіоски самообслуговування та інтерактивні панелі.
Що собою являють інтерактивні інформаційні кіоски?
Це мультимедійні торгові стенди, що належать до групи електронних пристроїв самообслуговування. Основне призначення інтерактивних кіосків продажів – автоматизація процесу обслуговування клієнтів у торговельній або сервісній точці.
Крім функції виключно продажів, вони також можуть виконувати:
• інформаційні функції (інфокіоск);
• рекламні функції (цифрові вивіски);
• функції бронювання.
Завдяки використанню інтерактивного сенсорного кіоску Intboard ви отримуєте прискорення процесу продажів, автоматизація якого сприяє розвантаженню співробітників магазину.
Що таке інтерактивна сенсорна панель?
Хоча мультиборди не є новинкою на ринку, можна сказати, що подібні пристрої саме сьогодні набирають популярності в торговому бізнесі.
Інтерактивна панель являє собою модульний пристрій, що складається з великого сенсорного екрана і повноцінного комп'ютера. Найчастіше до неї додається підставка: довга підлогова та/або коротка настільна. Інтерактивні панелі Інтборд продаються в комплекті з монтажним кріпленням на стіну.
Сенсорний екран здебільшого працює на базі однієї з поширених операційних систем, серед яких:
• Windows;
• Linux;
• Android.
Програмне забезпечення, адаптоване до галузі та призначене для конкретної точки, завантажується і налаштовується в пристрої.
У чому причини успіху інтерактивного обладнання?
Нове покоління, нові технології, нові правила оплати, новий ринок праці та сучасний бізнес – ось основні причини зростаючої популярності інтерактивних пристроїв у сфері торгівлі.
Практика показала, що нове покоління ґаджетів насамперед привертає увагу молодих людей. Молодь охочіше користується кіосками самообслуговування, ніж послугами касира. Головним фактором тут є інтерактивність, можливість робити щось через застосунок або дизайнерський пристрій продажів.
Сучасні люди дедалі рідше тягнуться до телефона, щоб зателефонувати, і дедалі частіше, щоб відкрити сайт, застосунок або оплатити послугу. Живучи в технологічно розвиненій країні, ми менше боїмося станцій самообслуговування, а навіть більше, бачачи, наскільки ними легко користуватися, ми охочіше ними користуємося. Майже в кожному супермаркеті зараз є каси самообслуговування, які стають дедалі популярнішими, тим паче, що ми дедалі частіше розплачуємося карткою або користуємося застосунком на телефоні.
Інтерактивний кіоск, купити який пропонує наш магазин фірмового обладнання INTBOARD, – це можливість приймати безготівкову оплату. Всього кілька років тому багато хто з нас не міг уявити собі вихід з дому без гаманця. А що ж зараз? Тепер все, що вам потрібно, – це картка, смартфон, годинник з функцією NFC або BLIK.
Завдяки настільки різноманітним формам безготівкових розрахунків і більшій соціальній довірі до мобільних платежів ми частіше користуємося послугами тих магазинів, де пропонується така форма оплати. Нині нас більше дивують заклади, де безготівкова оплата неможлива.
Також безсумнівним плюсом кіосків самообслуговування в очах покупців є зменшення часу очікування. Навіщо стояти в довгій черзі до каси, якщо можна самостійно отримати потрібну послугу, скориставшись терміналом?
Корисні функції інтерактивного сенсорного обладнання для збільшення продажів:
• Демонстрація на екрані повного каталогу товарів, що дуже зручно, оскільки найчастіше роздрібні магазини мають обмежений простір, який не дає змоги розмістити весь асортимент продукції.
• Можливість запропонувати покупцеві супутній товар до основного купленого товару. Таку опцію легко реалізувати на сенсорному екрані. Ба більше, помічено, що візуалізація (наприклад, фото аксесуарів, які пасують до сукні, або варіанти в іншому кольорі) істотно сприяє збільшенню продажів.
• Спецпропозиції для покупців. Коли купівля оформляється електронним способом, у продавця з'являється можливість запам'ятовувати вподобання клієнта. Зазвичай люди охочіше повідомляють персональну інформацію екрану (наприклад, номер телефону, онлайн-пошту, дату народження), ніж людині. А це додаткові інструменти для підприємця просунути товар – через розсилку повідомлень про спеціальні пропозиції до дня народження клієнта, про новинки, які надійшли і які, ймовірно, могли б зацікавити покупця, тощо.
Крім іншого, кіоски самообслуговування є ідеальними носіями інформації та просування. Це означає, що компанії, які хочуть бути «екологічними» і не друкувати листівки, дедалі частіше використовують кіоски не тільки для продажів, а й у рекламних цілях.
Термінали можуть відображати найважливішу інформацію про підприємство, акції, розіграші подарунків та інші заходи. Іншою формою може бути показ реклами – як власної, так і купленої у підрядників. Інформація на електронному табло легко оновлюється, не вимагаючи зайвих витрат, характерних для друкованих банерів.
Щоб ознайомитися з асортиментом обладнання INTBOARD для магазинів, пропонуємо перейти до розділів «Інтерактивні кіоски» та «Інтерактивні панелі».
Можливо, вас зацікавлять також інші види обладнання, які можна адаптувати під потреби вашого бізнесу.
Телефонуйте, запитуйте – допоможемо консультацією!