Інтерактивне сенсорне обладнання – сьогодні це важливий елемент цифрової комунікації з клієнтом. Інформація, що надається через інтерактивні дисплеї (чи то кіоски самообслуговування, чи то настінні монітори, чи то сенсорні столики), дуже впливає на рішення щодо купівлі, які приймають відвідувачі закладів.
У цій статті ми детально розглянемо, яким чином інтерактивне обладнання може використовуватися для збільшення прибутку і залучення нових клієнтів у сфері громадського харчування.
Для чого вам варто купити електронну дошку у свій ресторан або кафе?
Інтерактивні електронні дошки необхідні для цифрового поширення мультимедійного контенту з використанням дистанційно керованих носіїв. Це рішення можна порівняти з приватним телеканалом з ретельно підібраною програмою для конкретної аудиторії.
Контент складається із зображення і звуку, а його носієм можуть бути, наприклад:
• дошка електронна всередині закладу;
• зовнішні монітори;
• світлодіодні екрани;
• цифрові меню-борди;
• широкоформатні монітори;
• монітори для веб-сайтів;
• вертикальні монітори.
Вітрини ресторанів часто працюють безперервно протягом багатьох годин на день, тому вони мають бути простими у використанні та надійними. Електронні дошки можуть бути підключені одна до одної і створювати централізовано керовану мережу або функціонувати як автономні пристрої.
Залежно від ваших потреб інтерактивне електронне обладнання розрізняється за розміром, способом подачі контенту та призначенням.
У сфері громадського харчування цифрові дисплеї найчастіше використовуються для:
• розміщення замовлень;
• презентації меню;
• привітання гостей;
• подання інформації про ресторан і додаткові послуги;
• реклами, поточних акцій, інформації про програми лояльності;
• налагодження взаємодії з клієнтом.
Яке купити інтерактивне обладнання для ресторану чи кафе?
Рекламний монітор є одним із найважливіших елементів сучасної інтерактивної системи, оскільки клієнт має з ним безпосередній контакт. Контент на моніторі має бути представлений у зрозумілій та цікавій формі, щоб спонукати клієнта скористатися послугою. Тому екран має бути сучасним, інтуїтивно зрозумілим у використанні та ідеально вписуватися в дизайн інтер'єру.
Які ж види рекламних моніторів існують і як їх можна використовувати на практиці?
Серед найбільш затребуваних варіантів можна виділити, наприклад:
Зовнішні монітори (цифрові вітрини)
Зовнішній монітор – це обладнання, яке розраховане на роботу в діапазоні температур від -20 до +30 градусів Цельсія. Ці пристрої оснащені міцними та стійкими до пошкоджень кожухами. Зовнішня мультимедійна реклама надзвичайно ефективна. Завдяки їй ви стимулюватимете перехожих відвідати ваше приміщення або скористатися чинною акцією. Ви можете змінити інформацію, що відображається на моніторі, в будь-який зручний для вас час.
Рекламний монітор для публічного показу
Під рекламними моніторами маються на увазі екрани великого формату (без сенсора). Це можуть бути панелі, які вішаються на стіну чи встановлюються на спеціальну стійку, або вертикальні цифрові стенди. Таке обладнання гарантує високу яскравість і контрастність зображення (відеоролики, фото), а також можливість роботи в різних умовах освітлення. В екранах використовуються світлодіоди, завдяки чому термін їхньої служби значно подовжується.
Водночас рекламні дисплеї є енергоефективними, що допомагає знизити експлуатаційні витрати. Їхня присутність у приміщенні позитивно впливає на імідж компанії та призводить до значного збільшення продажів пропонованих послуг.
Інтерактивні сенсорні дошки та монітори
Інтерактивна дошка або панель встановлюється на стіні або на видному місці за допомогою підставки. Головна опція, яку виконує інтерактивне обладнання в закладах харчування, – це цифрове меню. Відвідувачам кафе, які ще стоять у черзі, надається можливість ознайомитися з варіантами страв і визначитися із замовленням.
Візуалізація на екрані меню (наприклад, страви різних народів) допомагає людям, які недостатньо добре розбираються в меню зі складними специфічними назвами, зрозуміти, що краще замовити. Клієнт може подивитися, який вигляд має страва, ознайомитися з усіма інгредієнтами, що входять до її складу. У цифрове меню однозначно можна вмістити набагато більше інформації, ніж на його паперовому аналогу або меню, написаному крейдою на звичайній дошці. А що простіше буде клієнту розібратися із замовленням, то менше часу співробітник закладу витратить на уточнення деталей, і менше доведеться чекати виконання замовлення.
На відміну від друкованого меню, де помилки, якщо таких раптом припустилися, виправляти проблематично і дорого, на цифрових екранах вносити правки в меню легко. Електронне меню всього за кілька хвилин оновлюється і без будь-яких грошових витрат. Власнику ресторану не доведеться щоразу, коли в меню вносяться зміни, роздруковувати список страв або замовляти черговий рекламний плакат, продумуючи дизайн друкованого матеріалу. Протягом дня на інтерактивному екрані не важко буде змінювати меню для сніданку, обіду, вечері, а у вихідні або святкові дні вносити додаткові корективи. Економія часу і грошей очевидна.
Інтерактивні монітори – зручне рішення, що привертає увагу клієнтів і підвищує привабливість закладу. У сфері громадського харчування їх можна використовувати для віддаленого розміщення замовлень. Завдяки їм співробітники можуть одночасно обслуговувати більше клієнтів.
Сенсорні кіоски самообслуговування в ресторанах
Екран з опцією мультитач у вертикальному корпусі. Може виконувати ті самі завдання, що й сенсорні дошки в ресторані: відображення меню зі списком інгредієнтів до страв, показ рекламного контенту та різних спецпропозицій.
Додатково, використовуючи кіоск самообслуговування, клієнт може самостійно, без допомоги офіціанта, оформити замовлення, яке відправиться безпосередньо на кухню. Це позбавить від необхідності стояти в черзі або чекати, коли до вашого столика підійде обслуговуючий персонал. До того ж оформлене електронним способом замовлення виконавцю легше зрозуміти, мінімальна ймовірність помилок. Зокрема, не доведеться працівникам кухні розшифровувати нерозбірливий почерк під час передачі замовлення на папері.
Для закладів формату стрітфуд, де кухар одночасно виконує функції касира, використання кіосків самообслуговування може стати чудовим рішенням, оскільки суттєво скоротить час очікування виконання замовлення.
Практика показала, що люди, які обирають страви на сенсорному екрані, зазвичай замовляють на більшу суму, ніж за традиційного способу – через офіціанта. По-перше, з тієї причини, що інтерактивне обладнання надає більше інформації і в доступній формі. Немає необхідності ставити уточнювальні запитання офіціантові, нагадувати про щось. По-друге, відмінно працюють автопідказки: наприклад, пропозиція спробувати новий додатковий продукт, який клієнт ще не замовляв.
Інтерактивні столики в кафе
Сенсорні столи у сфері громадського харчування сьогодні стають модними. І використовуватися таке обладнання може по-різному. З одного боку, це той самий сенсорний екран, що підтримує кілька одночасних торкань, – тільки в горизонтальному форматі. На ньому можна демонструвати різні медіафайли з рекламою, меню, акційними пропозиціями від закладу тощо.
З іншого боку, сенсорний столик може стати головною прикрасою ігрової зони для дітей. Поки дорослі відпочивають і насолоджуються смаком страв, діти розважаються, граються і не відволікають батьків від «важливих дорослих справ». Клієнти (і великі, і маленькі) будуть задоволені. А задоволений клієнт, як відомо, більше приносить доходу.
Фото ресторану у Вінниці – ігрова зона із сенсорним столом INTBOARD,
що розташована на верхньому ярусі (див. вгорі праворуч)
Сенсорний столик у ресторані стане чудовою альтернативою звичайному дитячому столику з фломастерами та розмальовками. З ним не буде розкиданих по всьому залу іграшок, олівців тощо. Маленький нюанс, але і він має значення, оскільки керівнику закладу не доведеться постійно стежити за станом ігрового реквізиту, його ремонтом і заміною.
Та й не потрібно буде витрачатися на наймання персоналу для розваги дітей (наприклад, аніматора). З цією функцією чудово впорається інтерактивне обладнання, в яке завантажені десятки ігор. Сенсорні столики прості й інтуїтивно зрозумілі в застосуванні – не складніші за смартфони, з якими чудово знайомі сучасні діти.
На фото столик STYLE INTBOARD у ресторані (м. Вінниця)
І ще два важливих критерії на користь встановлення в кафе сенсорних дитячих столиків:
1) це довгостроковий варіант, оскільки обладнання (столики Інтборд – так вже точно!) має вандалостійку конструкцію і здатне витримати неакуратне поводження;
2) мінімум місця – не більше 1 метра квадратної площі.
Підбиваючи підсумки, зазначимо: чудовою рекламою стане інтерактивний столик для ресторану. Він приманюватиме клієнтів із дітьми, що передбачає великі обсяги замовлень і, відповідно, збільшення прибутку закладу. Завдяки впровадженню інтерактивного обладнання в ресторанний бізнес у підприємця з'являється набагато більше шансів зробити свій заклад популярним місцем для сімейних посиденьок і, зокрема, святкування дитячих днів народження.
Ми пропонуємо вам вибрати і купити інтерактивне обладнання, що сприяє підвищенню результатів продажів.
З різними видами інтерактивного обладнання для кафе і ресторанів ви можете ознайомитися, перейшовши до каталогу продукції INTBOARD, де представлений широкий вибір. Додаткову інформацію про бренд і пропоновану ним апаратуру готові надати менеджери нашого магазину. Чекаємо ваших дзвінків!