У сучасному світі технології відіграють дедалі важливішу роль у підвищенні ефективності та зручності роботи державних установ і в поліпшенні комунікації в громадських місцях. Одним з ключових елементів цифровізації є інтерактивні рішення, як-от сенсорні кіоски, мультимедійні дисплеї, відеостіни, цифрові вивіски та інше розумне обладнання, що виготовляється українською компанією INTBOARD.

Інтерактивне обладнання в держустановах

Інфокіоски та електронні панелі в різноманітних державних і муніципальних установах (наприклад, мерія, пенсійні фонди та паспортні столи) дають змогу оптимізувати робочі процеси та покращити взаємодію з громадянами. Вони можуть використовуватися для відображення важливої інформації, інструкцій та оголошень, а також для надання послуг – заповнення форм, подання заяв і не тільки.

Інтерактивні технології у громадських місцях

Смарт-дошки в парках, музеях, бібліотеках, на виставках, у центрах відпочинку та в інших громадських місцях роблять вагомий внесок у підвищення обізнаності відвідувачів щодо заходів і програм установи. Екрани з відеоконтентом, фотогалереєю і багатою передачею кольору помітні здалеку і привертають увагу людей, викликаючи набагато більший інтерес, ніж застарілі паперові стенди з оголошеннями.

Ба більше, цифрові технології можуть стати важливим компонентом контролю великих потоків людей на відкритих майданчиках і масових заходах, як-от паради та фестивалі.

Інтерактивне обладнання в судах

Настінний дисплей для відображення публічної інформації в коридорі будівлі суду або в зоні очікування може надавати за запитом ключові дані, зокрема, номери справ і час явки до суду, не розкриваючи конфіденційну інформацію. Перехід на цифрові технології знижує навантаження на персонал установи, що дає змогу легше йти в ногу зі швидкими змінами, які є звичайним явищем у судових процесах.

Навігація всередині приміщень

Державні та муніципальні установи здебільшого розташовуються у великих будівлях, де багато поверхів, коридорів і офісів. Люди, які вперше або рідко відвідують такого роду установи, можуть зазнавати труднощів з пошуком потрібного кабінету. Інтерактивне обладнання із зазначенням конкретних напрямків, чи то сенсорний кіоск, чи то настінний дисплей, стане для відвідувачів важливим джерелом інформації, яка допоможе орієнтуватися в малознайомому місці. Зазвичай інформаційні дошки або довідкові сенсорні кіоски встановлюють у холі будівлі, або ж інформація може бути представлена зовні на над'яскравих екранах. 

Швидкий доступ до інформації
у службах екстреного реагування

Цифрові панелі успішно зарекомендували себе в роботі різних служб екстреної допомоги. Вони підвищують ситуаційну обізнаність і покращують можливості реагування та прийняття рішень для співробітників пожежних служб, поліції та швидкої медичної допомоги. В офісах і на об'єктах цих установ інтерактивні вивіски можуть сповіщати персонал про все: від інформації про інциденти до особистих досягнень колег.

Інтерактивні відеостіни також нададуть повний огляд критично важливих процесів операторам комунальних служб. Встановлена в диспетчерській світлодіодна панель, зокрема, може передавати інформацію в реальному часі від операційних систем, які регулюють вуличне освітлення, забезпечують безпеку питної води тощо.

Резюмуємо: якою є роль інтерактивного обладнання 
у держустановах і у відкритих просторах

  • Інформування: інтерактивні кіоски та панелі надають відвідувачам важливу інформацію, як-от карти, розклади та оголошення.
  • Підвищення ефективності діяльності установи: цифрові технології допомагають скоротити час очікування, що призводить до поліпшення сервісу і продуктивності компанії.
  • Поліпшення взаємодії з клієнтами: яскраві мультимедійні екрани надають інфомацію в цікавішому та зручнішому для сучасних користувачів форматі, що може призвести до підвищення задоволеності клієнтів і лояльності.
  • Зменшення витрат: завдяки автоматизації процесів і скороченню потреби в персоналі інноваційне обладнання допоможе знизити витрати і підвищити рентабельність інвестицій.
  • Гнучкість і адаптованість: інтерактивне обладнання може бути налаштоване відповідно до конкретних потреб і вимог різних організацій, а також може працювати у зв'язці з іншими системами та пристроями. 
  • Швидке оновлення контенту: інформація на інтерактивному екрані, інтегрованому в систему керування контентом і платформами сповіщення тієї чи іншої організації, може оновлюватися автоматично та в режимі реального часу – наприклад, у разі загрози здоров'ю або безпеці цифрові панелі миттєво сповіщають усіх, хто перебуває поблизу, і передають інструкції.
  • Розваги: інтерактивні дисплеї та ігрові системи (наприклад, сенсорні підлоги і дитячі столи) можуть розважати відвідувачів і створювати більш захопливий досвід, що запам'ятовується.
  • Реклама та маркетинг: інтерактивне обладнання може стати майданчиком для відображення реклами та просування продуктів або послуг.
  • Збір даних: сенсорне обладнання може використовуватися для збору даних і відгуків від відвідувачів, що допоможе компаніям краще зрозуміти свою аудиторію і поліпшити свої пропозиції.

Термінали електронної черги

Ще одним важливим інтерактивним рішенням для державних установ є термінали електронної черги. З їхньою допомогою у відвідувачів з'являється можливість самостійно, без залучення співробітників компанії, займати чергу і отримувати інформацію про час прийому, що допомагає скоротити очікування і підвищити задоволеність клієнтів.

Термінали електронної черги забезпечують:

  • Рівномірний розподіл навантаження між фахівцями.
  • Прозорість і передбачуваність процесу обслуговування.
  • Створення більш комфортної та менш стресової обстановки.
  • Отримання детальної статистики про потік відвідувачів.
  • Виявлення пікових навантажень і «вузьких місць» у процесі обслуговування.
  • Можливість оптимізації роботи персоналу та розподілу ресурсів.
  • Можливість інтеграції з CRM та іншими інформаційними системами.
  • Обмін даними та автоматизацію процесів.
  • Персоналізацію обслуговування на основі історії взаємодії з клієнтом.
  • Підвищення задоволеності відвідувачів та лояльності до компанії.

Рекомендації від INTBOARD

Спираючись на досвід взаємодії з клієнтами, компанія Інтборд особливо рекомендує інтегрувати у відкриті простори інтерактивні кіоски самообслуговування. Практика засвідчила, що це один із найзручніших видів обладнання для завдань комунікації, обміну інформацією та надання різноманітних послуг у державних установах і в громадських місцях. 

Асортимент кіосків INTBOARD досить великий. До нього входять як моделі горизонтальної конструкції (з похилою сенсорною панеллю), так і традиційні вертикальні тотеми. Крім того, обладнання відрізняється одне від одного розміром дисплея: від 19 до 55 дюймів.

Дізнатися більше про те, як можна покращити канал комунікації вашої установи з громадськістю, використовуючи цифрові технології INTBOARD, ви можете, перейшовши до каталогу продукції нашого онлайн-магазину. Також проконсультуватися та оформити замовлення можете за номером телефону, вказаним на сайті.