Інтерактивний сенсорний кіоск – обладнання, яке впевнено входить у повсякденне життя сучасної людини. Ці пристрої стають дедалі поширенішими в різних галузях діяльності: торгівля, розваги, спілкування, навчання. Їх ще називають інформаційними кіосками або кіосками самообслуговування, оскільки вони надають швидкий і зручний доступ до послуг та інформації.
Клієнти взаємодіють з комп'ютерною системою без залучення обслуговуючого персоналу: вибирають опції, вводять дані, здійснюють операції, сканують товари, самостійно реєструються в готелях, бронюють тури та підшукують маршрут для подорожі, здійснюють оплату без черги до каси, відповідають на опитування, залишають відгуки тощо.
Купити сенсорний кіоск – це стане чудовим рішенням для:
• музеїв, галерей, виставкових павільйонів, театрів;
• поліклінік, лікарень, стоматології, аптек, пансіонатів;
• ТРЦ, гіпермаркетів та інших організацій роздрібної торгівлі;
• навчальних закладів;
• фінансових і банківських установ;
• спортивних і фітнес-центрів;
• салонів краси;
• вокзалів, аеропортів;
• агентств нерухомості;
• кав'ярень, барів, ресторанів, готелів;
• туристичних агентств;
• автосалонів;
• судів і різних державних установ.
INTBOARD INFOCOM 21.5″ – особливості пристрою
Інформаційний кіоск поєднує комп'ютер, монітор і сенсорний дисплей. Усе це «упаковано» в ергономічний та ударостійкий корпус (сталь SPCC). Дисплей захищає антивандальне загартоване скло.
Ця модель розрахована на використання всередині приміщень і на майданчиках напіввідкритого типу (наприклад, на терасі кафе). Діапазон робочих температур: від 0 ℃ до 50 ℃. Робоча вологість: від 10% до 85%.
Завдяки стильному й акуратному дизайну таке обладнання гармонійно впишеться в будь-який сучасний інтер'єр.
Формат конструкції – стійка з горизонтальною сенсорною панеллю. Такий формат чудово підходить для готелів, турагентств, поліклінік та інших закладів, де у відвідувача є необхідність реєструватися, вносити свої дані.
Ніжка має плавно вигнуту форму. На ній зручно буде розмістити логотип компанії або іншу рекламу. Стійкість конструкції надійна, що зводить до мінімуму ймовірність того, що обладнання перевернеться. І тим паче це неможливо, коли стоїть мультимедійний кіоск біля стіни.
Керування кіоском самообслуговування здійснюється пальцями руки. Екран є мультисенсорним і може одночасно розпізнавати 10 торкань.
Тип сенсора – ємнісна технологія. Це оптимальне рішення для напіввідкритого приміщення, для якого характерне швидке накопичення пилу. Сенсорний кіоск з ємнісною технологією не потребує регулярного чищення датчиків (на відміну від сенсорних кіосків з інфрачервоною технологією). І ще один плюс його полягає в тому, що таке обладнання розраховане на велику кількість користувачів – наприклад, у поліклініці або кінотеатрі.
Ємнісний дисплей реагує на дотики точно та швидко (час реакціїї 6 ms), надаючи інтерактивність.
Діагональ дисплея 21.5 дюймів, співвідношення сторін 16:9. Технологія IPS забезпечує широкий кут огляду (178º) та високу роздільну здатність, яка становить 1920 пікселів завширшки і 1080 пікселів у висоту. Яскравість 350cd/m² та контрастність 1500:1 гарантують відмінну якість зображення за різних умов експлуатації, зокрема й на яскравому денному світлі.
Вбудований модуль Wi-Fi забезпечує підключення до мережі та оновлення вмісту віддалено за лічені секунди.
Порти RJ45 та USB забезпечують підключення та можливість взаємодії з іншими пристроями. Наявність вбудованих динаміків позбавляє необхідності підключати зовнішні колонки.
Чому вигідно купити інтерактивний сенсорний кіоск INTBOARD
• Зменшення часу очікування
Замість черги на обслуговування співробітниками клієнти можуть самостійно взаємодіяти з кіоском і отримати потрібну послугу. Це особливо корисно в ситуаціях, коли велика кількість клієнтів потребує однотипних послуг, як-от оформлення замовлення в кав'ярні чи купівля продуктів у магазині.
• Підвищення доступності послуг
По-перше, кіоски самообслуговування здатні працювати безперервно 24/7. По-друге, з цими пристроями можуть взаємодіяти особи з різними особливими потребами. Судіть самі – багато людей з обмеженими можливостями не можуть нормально скористатися послугами касира. З різної причини: або мову жестів пересічна людина не розуміє, або люди з особливими потребами соромляться своєї вимови і тому уникають спілкування з обслуговуючим персоналом, особливо в багатолюдній черзі. Це залишає власників бізнесу без частини прибутку і псує враження про заклад, до того ж не тільки в людей, які мають обмеження.
• Збільшення додаткових продажів
Коли покупець обирає товар з екрана кіоску, йому легше запропонувати супутню річ, яка доповнила би куплений товар. Наприклад, до сукні можна запропонувати аксесуари, а до міксера – чашу для збивання. Дослідження показали, що люди купують більше, коли їм візуалізують варіанти в комплекті з їхньою основною купленою річчю. Інтерактивний кіоск у магазині надає саме таку можливість – без зайвих витрат на роздруківку банерів та інших рекламних матеріалів просунути свою продукцію. Ба більше, продажі суттєво зростуть, навіть якщо цифровий кіоск демонструватиме лише рекламу товарів. Використовуючи електронне табло, не потрібно обмежувати себе у видах реклами: фото, відео зі звуком або без. Цифрові зображення досить легко змінювати, і вони не займають простір.
• Більше шансів нагадати клієнту про свій заклад
Запам'ятовувати товари, якими зацікавився клієнт, під час купівлі електронним способом набагато простіше. Помічено, що інформацію про себе клієнти охочіше повідомляють екрану, ніж людині. З інтерактивним кіоском у підприємця з'являється можливість робити спеціальні пропозиції клієнту, наприклад, до дня народження. Також можна нагадати, що клієнт давно не відвідував ваш заклад, або запропонувати список новинок, які б підійшли клієнту.
• Можливість купувати без відвідування торгової точки
Ця опція особливо актуальна буде у великих багатоповерхових торгових комплексах. Наприклад, уявімо ситуацію: ви – власник пекарні або піцерії, яка розташована на верхньому поверсі. Яка ймовірність, що відвідувачі ТЦ завітають до вас, якщо від початку такого наміру не мають? По правді, мінімальна. Інша справа, якщо вже в холі ТЦ буде встановлений інтерактивний кіоск, що привертатиме увагу до закладу. На сенсорному екрані кіоску покупець зможе вибрати продукт, заплатити за нього і замовити, наприклад, доставку, щоб не підніматися нагору.
• Підвищення відвідуваності та іміджу культурних закладів
До магазинів ми ходимо мало не щодня. А як часто відвідуємо музеї, театри та інші заклади культури? Згідно зі статистикою, в середньому раз на рік або півтора року. Використання інтерактивного обладнання дасть змогу закладу йти нога в ногу з часом, охоплюючи всі вікові категорії відвідувачів і привертаючи їхню увагу. Сенсорні кіоски дозволять ефектно анонсувати заплановані виставки, кінофільми та вистави, пропонувати сувенірну продукцію, розповідати про партнерів та інші цікаві заклади, які варто було б відвідати. За допомогою інформаційних кіосків розширяться можливості експозицій, адже тепер можна зібрати численну колекцію експонатів в одному приладі, не займаючи велику площу.
• Персоналізація та покращена точність замовлень у закладах харчування
Іноді у відвідувачів є індивідуальні запити щодо наявності або відсутності певного інгредієнта у страві. У таких випадках офіціанту необхідно уважно вислухати й записати, щоб унеможливити помилку під час виконання замовлення. Якщо встановити в ресторані інтерактивний кіоск, усе буде простіше. Кіоски самообслуговування дають змогу клієнтам побачити повний список модифікаторів і зробити більш обґрунтований вибір, тому він завжди буде ідеальним. До того ж введення замовлень безпосередньо в кіоск унеможливлює ймовірність помилок, яких нерідко припускаються під час передачі письмових замовлень. Працівникам кухні не доведеться розшифровувати чийсь нерозбірливий почерк.
• Турбота про безпеку відвідувачів
Впровадження в бізнесі мультимедійних кіосків мінімізує кількість контактів людина-людина, і у такий спосіб зменшуються ризики поширення інфекційних захворювань. Пандемія коронавірусу навчила нас бути обережними, і про безпеку клієнтів не варто забувати і сьогодні.
• Простота у використанні
У сучасному суспільстві практично в кожної людини є смартфон, а отже, і навички роботи з сенсорними пристроями є. Принцип роботи інтерактивного кіоску не складніший за смартфон, тому будь-який співробітник компанії або клієнт легко впорається з пошуком потрібної інформації. Завдяки мобільній стійці та під'єднанню лише одним кабелем встановлюється кіоск самообслуговування Інтборд дуже просто, і так само буде просто змінювати його місцерозташування. А завдяки підтримці мережі Wi-Fi є можливість надавати віддалену підтримку пристрою та оновлювати програмне забезпечення, що істотно полегшує його обслуговування.
• Зниження витрат на персонал
Із впровадженням інтерактивних кіосків підприємці можуть знизити залежність від персоналу для надання певних послуг. Відповідно, знизяться витрати на зарплати і навчання персоналу. Співробітники, звільнені від рутинних операцій, можуть бути залучені до вирішення більш складних і стратегічних завдань, що покращує продуктивність підприємства.
Інтерактивний кіоск купити – Україна, швидка доставка
Вибираючи для замовлення модель INTBOARD INFOCOM 21.5″, майте на увазі, що цей інтерактивний кіоск доступний у декількох конфігураціях:
• базова;
• Windows/i5-8400/8Gb/SSD 256 Gb;
• Windows/i5-3230/4Gb/SSD 128 Gb.
INTBOARD випускає цифрові кіоски в широкому асортименті – в різному діапазоні розмірів екрану і різної (вертикальної/горизонтальної) конструкції. Кожна модель має свої характеристики і нюанси. Якщо ви не впевнені, який вид обладнання більше підійде вашому закладу, телефонуйте нашим менеджерам, щоб отримати персональну консультацію.
А ми підкреслимо: все інтерактивне обладнання INTBOARD постачається разом з гарантійним талоном від виробника.
У разі гарантійного ремонту покупець має звернутися до сервісного центру за вказаною в гарантійному талоні адресою або за телефоном. Товар приймається на сервіс за наявності правильно заповненого гарантійного талона, копії видаткової накладної (або чека), у повному комплекті та в оригінальному пакуванні, яке не повинно мати пошкоджень.