Клініка "Мед-сервіс" вдячна магазину за сучасний термінал, тепер наші пацієнти можуть самостійно записатися до потрібного спеціаліста. Бажаємо вдалих продажів!
Відправлення здійснюється щодня. Відправляємо товар того ж дня, якщо замовлення було оформлено до 15:00. Якщо замовлення оформлене після 15:00, то фактичне відправлення відбувається наступного дня.
Самовивіз з нашого магазину
Адреса:49000 Україна, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, б. 7К, магазин "Intbord".
ЖК "Bartolomeo"
Графік роботи:
Пн-нд: 10:00-19:00
СПОСОБИ ОПЛАТИ
Накладений платіж - комісія Нової Пошти за зворотній переказ коштів 20 грн +2% від вартості замовлення
На розрахунковий рахунок підприємства
Фізична особа – підприємець ФІЛІМОНОВ МИХАЙЛО ЮХИМОВИЧ (далі – «Продавець»), номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №200223000000030726 дата запису -18.08.2023р.,
ФОП ФІЛІМОНОВ МИХАЙЛО ЮХИМОВИЧ
ІПН 1857322958
р\р UA UA253052990000026006050579715, в АТ КБ "Приватбанк" МФО 305299
Україна, 51937, Дніпропетровська обл., місто Кам`янське, будинок 22, квартира 121
Телефон: (096)3503500; (095)6612776; (093)9109559
Онлайн-оплата банківською карткою MonoPay
«Покупка частинами» від monobank
Гарантія від виробника 12 місяців.
Кіоск самообслуговування INTBOARD INFOCOM-J 19″ – це інтерактивний пристрій для запису на прийом до фахівців у системі електронної черги, що дає змогу організувати зручну чергу в будь-якому закладі, де виникає така потреба: у банку, медичному закладі, поштовому відділенні, салоні мобільного зв'язку, у страховій або транспортній компанії, у державних інстанціях, що надають послуги населенню, тощо.
Як діє система керування електронною чергою?
Термінал електронної черги відображає на табло список послуг, які обере клієнт, друкує талон на надання обраної послуги, надає клієнтам додаткову інформацію про послуги.
Таке обладнання встановлюється зазвичай у холі закладу. За його допомогою відвідувач реєструється в системі електронної черги під певним номером, отримує талон, на якому буде зазначено номер черги, поточний час і кількість осіб, які очікують. Після цього він може розташуватися в зоні очікування, не контактуючи з іншими відвідувачами.
Впровадження в бізнесі інтерактивних кіосків мінімізує кількість контактів людина-людина. Отже, зменшуються ризики поширення інфекційних захворювань. Пандемія коронавірусу навчила нас бути обережними, і про безпеку клієнтів не варто забувати і сьогодні.
За допомогою табло електронної черги клієнт зможе відстежувати, як просувається потік людей, що записалися на прийом. Сигналом того, що оператор готовий його прийняти, стане номер, який з'явився на екрані кіоску, або звуковий сигнал, що пролунав.
INTBOARD INFOCOM-J 19″ – особливості пристрою
Антивандальна конструкція
Мультитач на 10 торкань
Керування пальцями руки
Висока роздільна здатність
Модель має підлогову вертикальну конструкцію, оформлена мінімалістично і стильно, в будь-якому сучасному інтер'єрі матиме гармонійний вигляд.
Конструкція обладнання стійка – з широкою підніжкою. Це зводить до мінімуму ймовірність того, що термінал перевернеться і впаде.
Кіоск INTBOARD INFOCOM-J 19″ працює на базі ОС Windows, поєднує вбудований ПК з процесором Intel Core і5-8400 і сенсорний монітор. У кіоск також вбудований принтер розміром 58 мм.
Корпус виготовлено з міцного металевого сплаву: сталь SPCC + алюміній. Модуль клавіатури теж металевий. Екран захищений загартованим антивандальним склом.
Керування кіоском самообслуговування здійснюється пальцями руки. Це мультисенсорний екран, що може одночасно розпізнавати 10 торкань.
Тип матриці екрана – LCD (від англ. liquid crystal display), тобто екран на основі рідких кристалів. Така матриця передає природні кольори зображень, краще поглинає світло і не засвічує дисплей. Також рідкокристалічний монітор має гарну передачу кольору та чіткіші межі.
Діагональ дисплея – 19 дюймів при співвідношенні сторін 16:9 і куті огляду 178º. Роздільна здатність становить 1280 пікселів завширшки і 1024 пікселі у висоту. Коефіцієнт контрастності – 1500:1. Яскравість монітора – 450 cd/m². Час відгуку монітора – 6 мс.
Тип сенсора – ємнісна технологія. Це оптимальне рішення для приміщення, для якого характерне швидке накопичення пилу. Сенсорний кіоск з ємнісною технологією не потребує регулярного чищення датчиків (на відміну від сенсорних кіосків з інфрачервоною технологією). І ще один плюс його полягає в тому, що таке обладнання розраховане на велику кількість користувачів, що характерно, наприклад, для поліклінік.
Кіоск-реєстратор має бездротове підключення до мережі Wi-Fi.
Для дротового підключення передбачено широкий набір інтерфейсів: RJ45 – 1 шт., USB – 2 шт., VGA – 1 шт., HDMI – 1 шт.
Термінал електронної черги INTBOARD легко встановлюється. Його можна застосовувати абсолютно в будь-якому приміщенні. Ба більше, серію INFOCOM-J 19″ розроблено для тривалої та надійної роботи в інтенсивних умовах не тільки всередині приміщень, а й на майданчиках напіввідкритого типу. Діапазон робочих температур дуже широкий: від 0 ℃ до 50 ℃. Робоча вологість: від 10% до 85% без конденсації.
Вирішивши купити термінал INTBOARD, ви отримаєте такі переваги:
• Ефективність
Швидка та безперебійна реєстрація клієнтів у чергу, що дає змогу зменшити час очікування та підвищити задоволеність клієнтів від обслуговування.
• Зручність
Інтуїтивний і простий у використанні інтерфейс, який дає змогу навіть недосвідченим користувачам швидко і легко зареєструватися в черзі.
• Адаптованість
Пристрої можуть бути налаштовані та інтегровані з будь-якою системою керування чергою або інформаційною системою бізнесу.
• Надійність
Висока якість матеріалів і надійність у роботі забезпечують безперебійну роботу терміналів протягом тривалого часу.
Електронна черга – купити термінал самообслуговування в Україні
У ваших силах зробити обслуговування клієнтів більш комфортним. Залиште заявку на професійне обладнання INTBOARD INFOCOM-J 19″, і ми в найкоротші терміни розглянемо її.
Інтерактивне обладнання INTBOARD постачається разом з гарантійним талоном від виробника.
У разі гарантійного ремонту покупець має звернутися до сервісного центру за вказаною в гарантійному талоні адресою або за телефоном. Товар приймається на сервіс за наявності правильно заповненого гарантійного талона, копії видаткової накладної (або чека), у повному комплекті та в оригінальному пакуванні, яке не повинно мати пошкоджень.
Пункти з надання сервісної підтримки та обслуговування техніки INTBOARD розташовані в Києві, Дніпрі, Запоріжжі, Миколаєві, Одесі, Харкові, Львові, Чернігові, Черкасах, Кременчуці, Кровому Розі, Чернівцях – у всіх великих містах України.
Звертайтеся за консультацією до менеджерів нашого магазину!